• “Eigenlijk ben ik jaloers dat we dit in mijn tijd niet hadden op school.”
  • "Het plan (om de dromen van leerlingen via expressie te verwezenlijken) werd een eindproduct waarbij iedereen kippenvel kreeg.
  • "Als ik aan vrienden vraag “waar zie je jezelf over vijf jaar?” komt Golden Cage nog vaak ter sprake.”
  • "Onze leerlingen waren enthousiast over de voorstelling en de workshops. De hele dag was goed georganiseerd, wat ook de collega’s blij maakte. Al met al een geslaagde dag."
  • “Golden Cage sluit fantastisch goed aan bij onze planning m.b.t. dromen.”
  • "Puur geestverruimend voor alle heerlijke pubers. Ze waren er stil van!"
  • "Het was leuk, je werd er veel bij betrokken. Ik heb me niet verveeld. De activiteiten die je moest doen waren ook erg leuk."
  • "Ik word er ontzettend blij en trots van als ik zie hoe jonge talenten deze bijzondere en mooie voorstelling neerzetten."
  • "Voorstellingen maken is een van mijn 'lifegoals', ik hoop dat deze voorstelling jongeren aanspoort om ook hun dromen en doelen te bereiken."
  • "Het feit dat een leerling een erg persoonlijke keuze in een workshop deelt vind ik heel bijzonder.”
  • "Je moet kansen pakken zodat je dromen uitkomen."
  • "De leerlingen hebben op een hele interactieve en speelse manier succesvol kennis gemaakt met hun dromen en hoe deze gerealiseerd kunnen worden."
  • "Toch maar eens meer gaan nadenken over de toekomst."
  • "Net als Romy ben ik ook elke dag bezig met de volgende stap. Hopelijk raakt iedereen geïnspireerd door haar verhaal."
  • "Golden Cage heeft me geholpen een beter beeld te krijgen van wat mijn leerlingen willen. Daar kan ik als mentor de rest van het schooljaar op terugvallen. Voor sommige leerlingen was het een eyeopener: je toekomst ligt niet vast en je hebt alles zelf in de hand."
  • "Inspirerend voor leerling en docent. Je ziet je leerling eens van een andere kant, met een ander talent."
  • "Er zijn altijd wegen om je kansen waar te maken."
  • "De één zegt frikandelbroodje, de ander familie of carrière… Het ligt ver uit elkaar wat iedereen belangrijk vindt maar het is allemaal 'waar', natuurlijk.”

8,6
Gemiddelde score klanten
Klanten beoordeling

130
Boekingen sinds 2017
Boekingen sinds 2017
cjp

LifegoalsX

(interactieve voorstelling over identiteit)

In deze interactieve, muzikale theatervoorstelling over seksualiteit volgen we het verhaal van twee meiden die elk iets zeker weten en tegelijk onzeker zijn over iets anders. Zo weet Jana heel goed hoe ze in elkaar zit maar niet goed wat ze wil in haar leven. Romy weet goed wat ze wil voor haar toekomst, maar raakt in de war over zichzelf door Jana. Alle dromen en toekomstperspectieven worden hierdoor op een weegschaal gelegd.

Jana en Romy zijn voor elkaar gevallen en proberen samen één weg te vinden.

Samen met het publiek bepalen de acteurs wat de juiste stappen zijn. LifegoalsX is een laagdrempelig, actueel en muzikaal theaterstuk, waarin de mening van het publiek de leidraad vormt.

Nagesprek


Na afloop van de voorstelling is er een mogelijkheid tot een nagesprek. Hierin gaan de actrices samen met de leerlingen nog dieper in op de thematiek van de voorstelling. Dit doen we via verschillende werkvormen, zodat de leerlingen op diverse manieren aan het denken worden gezet. De mening van de leerlingen staat centraal. Dit nagesprek duurt maximaal één lesuur.

"Ik ben blij dat de voorstelling hier heeft plaatsgevonden!" Margot Schoemaker, ondersteuningscoördinator Stella Maris College, Meerssen

Klik hier voor het informatiepakket (PDF)
Meer weten?

We zijn zeven dagen per week te bereiken, zowel overdag als 's avonds.

030 - 2273 390

info@dromen-en-doen.nl

- Geef je naam op.

- Geef een geldig e-mailadres op.

- Geef een bericht in.

Deze website is beveiligd met reCAPTCHA. De Google Privacyvoorwaarden en Algemenevoorwaarden zijn van kracht.

Bericht verzonden!Oeps. Er ging iets fout. Uw bericht is niet verzonden.